maksud NUR SYAMIZA .

asslamualaikum

pada 11 feb 2o12 , aku telah menebalkan muka buku aku untuk hantar mesej kepada lebih dari 15 manusia yang bernama SYAMIZA . tengok ! ni bukan kerja orang gila . tapi ni la kejadian yang telah berlaku apabila perasaan ingin tahu dalam diri aku ni semakin menebal .



tujuannya hanya satu , untuk mencari maksud disebalik nama aku . NUR SYAMIZA ! alhamdulillah , dalam ramai" yang aku hantar mesej , ade seorang syamiza memberi jawapan positif . . kalau tak nampak tekan dekat gambar ni .


terima kasih di ucapkan kepada nazatul syamiza . sebab dah bagi tahu yang maksud SYAMIZA adalah BERSERI-SERI . nama aku NUR SYAMIZA . macam yang kita semua tahu , NUR tu maksud dia CAHAYA . SYAMIZA pulak BERSERI-SERI . bile di gabungkan . .

NUR + SYAMIZA = CAHAYA + BERSERI-SERI
cahaya berseri-seri ! yeay !
oke tu je nak share . hehe . selamat malam . esok ja kena bangun awal , nak pegi kerja . babai :)

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

hidup aku di Kolej Matrikulasi Teknikal Johor .

cara" memilih ubi kentang dengan betul :)