29 October 2022

Assalamualaikum & hai.

Good morning everyone, Alhamdulillah pagi2 dah pergi Masjid Shah Alam menjalankan tugas sebagai seorang hamba Allah 🙂. Lepastu sambung ikut ustaz mengaji. Best sebab ustaz dia mengaji lepastu kite ikut 🥰.




Lepastu pergi jalan2 dan jogging dekat taman tasik. Nasib baik taman tasik ni dia memang in between Masjid dan rumah sewa saya. So, rajin la singgah taman tasik untuk ambik angin after subuh. Waktu saya pergi tadi ada event memancing and event untuk kanak2 dan memasak untuk mak2, ade la lagi. Tapi saya kan datang awal, so yang mana sempat tengok je saya snap gambar. Korang boleh la jalan2 bawak anak2 pergi taman tasik 🙂.


Balik rumah rehat2, lepastu ade orang tu nak jumpa pulak. Geram je, ingatkan dia main2 nak datang, rupanya betul2. Sorry lambat turun, mana la saya tahu awak nak datang betul2. Kene tutup muka sebab risau nanti orang lain suka dia. Eh 🤭 hehe taklah biarlah rahsiaaaa siapa dia 😆🥰. Drive safe awak yang suka tiba2 datang 🥰.


Okay tu je activity saya harini selain makan dan tidur 🤭. Apa activity korang hujung minggu ni?

Bye korangg...

Love as always,
Syamiza💕

Comments

Popular posts from this blog

hidup aku di Kolej Matrikulasi Teknikal Johor .

cara" memilih ubi kentang dengan betul :)

maksud NUR SYAMIZA .