19 October 2022 🦄

Assalamualaikum dan hai 😊.

Yeayyy harini pergi jogging dengan Alia, semalam malam tibe2 Alia whatsapp cakap bawak baju unicorn. Haha. So, saya memang bawak la baju unicorn harini. 


Tadi tibe2 hujan lebat sangat. Lepastu berhenti. Mungkin hujan lalu kut 🤗. Tengok la Alia tu, macam nak ngelat je. Hahha ofcourse kene jogging jugak 😆! Btw Alia dah pindah office atas sebab tu kene whatsapp. Kalau tak, biasanya saya bisik kat telinga dia je 'awk makan tak harini' bila lalu belakang tempat duduk dia (dulu kitorang sama office).

Tadi waktu salin baju kat toilet saya tukar pakai baju hijau (baju yang memang saya bawak dalam kereta, just incase tibe2 nak jogging ke ape ke senang). Nak pakai baju unicorn tapi macam pinky gurlzz pulak 😆. Lepastu bila Alia siap salin baju, saya tengok dia pakai baju unicorn. Lepastu dia cakap kenapa miza tak pakai baju unicorn? Haha. Omg! Alia pun ada baju unicorn, patut la dia suh bawak baju unicorn semalam haha 🦄. Apa lagi, saya terus tukar baju hijau yang saya pakai tu dengan baju unicorn 🤭.

Harini kite matchy2 dengan Alia pakai baju unicorn yang sama la kan 😍. And after jejalan dan jogging tadi, saya cakap jom la tangkap gambar sesama 😍😍! So ada la gambar kami as unicorn gurlzzz harini hehe 🦄🦄.





Sebabkan esok working day, lepas jogging terus balik rumah.
Good night peopless 😴.

Love as always,
Syamiza💕

Comments

Popular posts from this blog

hidup aku di Kolej Matrikulasi Teknikal Johor .

cara" memilih ubi kentang dengan betul :)

maksud NUR SYAMIZA .