8 October 2020 - Unicorn Run 🦄

Assalamualaikum and good day everyoneee 🦄.

Harini ada fun run, yeay 🦄! Haritu Pidji whatsapp cakap ada fun run and ajak join sesama. Saya pun download apps JomRun and register. Since, we are 200 early birds, so hanya perlu bayar Rm20 sahaja.




Sebelum subuh saya dah keluar untuk pergi Dataran Kemerdekaan sebab nak ambik baju. Semalam petang Pidji dah nak pergi nak ambil baju, tapi dia sampai lambat sikit sebab jam dan bila dah sampai, tempat nak ambik baju pun dah tutup 😂. So, terpaksa la ambik pagi ni. Tapi okay jugak ambik pagi, boleh terus pergi solat dekat masjid. Sebabkan masjid dekat je dengan dataran, kitorang parking je dekat masjid.



We have so much fun today! Nama pun fun run, mesti la kena fun 😎. First 1.5km kitorang jogging non-stop. Pergh, first time saya jogging  non-stop for long distance. Biasa kalau jogging sorang2, saya akan jogging, lepastu jalan, lepastu sambung jogging haha 😅. Nasib baik tak jauh pun dalam 4km macam tu je. Ramai ye unicorn datang fun run harini. Nasib baik unicorn2 Shah Alam tak pandai terbang. Kalau tak, mesti dah pink langit Shah Alam 😂🤭.






Tak larat nak taip panjang2. Unicorn dah takde energy 😅.

Bye korang nak pergi ambik Atiey. Nak ajak dia datang rumah.

Love,

Syamiza💕

Comments

Popular posts from this blog

hidup aku di Kolej Matrikulasi Teknikal Johor .

cara" memilih ubi kentang dengan betul :)

maksud NUR SYAMIZA .