11 &12 October 2022 🌞☔ - The most funcional equipment especially when raining

11 October 2022.

Assalamualaikum and good morningg 😁

Harini sampai office awal hihi 🤭. Pukul 7.15pagi keluar, 7.20 macam tu dah sampai 😁😁😁😁. Lepastu nak pergi ambil air, tengok2 semua roller shutter tutup, so saya tolong bukak roller shutter yg ada kat MCE ni 😆.

Lepastu singgah depan QC jap nak tengok parts, sekali ha, banyaknya parts yang ada dimension issue and waiting disposition. Susah ye jadi engineer ni, nak kene fikir masalah parts, masalah sendiri pun tak terfikir 😅.


Oklah, happy working guyss.

Regards,
Syamiza 💕


12 October 2022.

Assalamualaikum and good morning 😄

Tadi waktu nak turun pergi kerja, saya tengok ikut tingkap bilik macam hujan dah nak reda. Saya pun turun bawah and naik motor. Lepastu rupanya hujan still lebat guyss ☔. Nasib baik memang jenis pepagi pakai sweater. So, pergi jelah kerja naik motor, lagipun sy fikir macam dekat je kan. Sampai kilang lecun habis basah haha 😆😂🥲. Ya Allah rasa nak gelakkan diri sendiri je sebab kebasahan 😆😆.

Nasib baik ada the most functional equipment dekat kilang ni when having a raining day 😂😂. Haha. Jadi saya singgah production sekejap pinjam air gun untuk keringkan pakaian 🤭. Sejuk ya pepagi ni kena hujan 😅.


Oklah, happy working guyss.

Okay nak sambung lagi, dah habis kerja dah. Harini OT sampai 7.40malam. Oh, harini dapat banyak coklat dari kawan2 dan machinist2 saya. Thank you korang 💕. Dari pagi tak berhenti makan coklat hehe.

Comel je diorang ni bagi coklat. Ingat jugak diorang dekat saya. Last week machinist2 saya pergi jalan2 kat Langkawi ramai2. Tu yang diorang bagi coklat tu. Even saya kurang makan coklat, tapi thank you very much guyss 🥰.

Regards,
Syamiza 💕

Comments

Popular posts from this blog

hidup aku di Kolej Matrikulasi Teknikal Johor .

cara" memilih ubi kentang dengan betul :)

maksud NUR SYAMIZA .