10 October 2022

Assalamualaikum dan hai.

Harini hari isnin, tapi harini hari cuti semperna Maulidur Rasul semalam 😊. Awal2 pagi dah start routine hujung minggu saya. Lepastu pergi taman tasik, jogging. Dah nak habis 2 round jogging tibe2 nampak macam kenal je tudung ni dari belaknag. Rupanya KakZira 😍. Sekolah anak dia ada activity perarakkan semperna maulidur rasul dekat taman tasik. Patut la nampak budak2 comel ramai2 tadi hehe.


Balik tadi self reward ice cream sebab macam good girl sangat last week even kene hadap banyak benda! Self reward penting ye, walaupun dengan secomel ice cream. Nanti baru la rasa lebih motivated!


Thank you baca blog saya, walaupun orang lain rasa blog ni dah tak relevent lagi, tapi okay la atleast saya boleh tulis apa yang saya nak tulis 🤗. 

Love,

Syamiza💕

Comments

Popular posts from this blog

hidup aku di Kolej Matrikulasi Teknikal Johor .

cara" memilih ubi kentang dengan betul :)

maksud NUR SYAMIZA .